کد خبر: ۵۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، برای پی گیری و تسهیل فرآیند رفع مغایرت تراکنش های ناموفق، اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی ویژه ای به نام«سیام» کرده است.
به گزارش ملت بازار، براساس سیستم بانکداری کشور و سامانه «سیام» بانک ملت ،همه مغایرت های احتمالی در تراکنش های الکترونیک حداکثر طی مدت ۴۸ ساعت به صورت گروهی واریز خواهد شد اما چنانچه پس از این مدت وجه مربوط به مغایرت به حساب بازگشت داده نشد مشتریان می توانند گزارش موضوع را در بانک (به صورت حضوری یا غیرحضوری) به ثبت رسانند.

شرایط استفاده از امکانات سامانه «سیام»

- تراکنش ها باید از طریق دستگاه های خودپرداز، یا پایانه های فروش نصب شده در شعب بانک ملت، یا محیط اینترنت انجام شده باشد.

- دارندگان کارت های بانک ملت که برای انتقال وجوه به سایر بانک ها از دستگاه های خودپرداز بانک های دیگر استفاده کرده باشند، نیز می توانند مغایرت احتمالی تراکنش های ناموفق را از راه این سامانه پیگیری‌کنند.

- از وقوع تراکنش ناموفق باید حداقل ۲۴ ساعت گذشته باشد.

- دارندگان کارت های بانک سپه باید شماره ۱۹ رقمی کارت خود را (که با عدد ۵۸۹۲۱۰ شروع می شود) در سامانه ثبت کنند.

- مشتریان برای پیگیری مغایرت ها به جز سامانه اینترنتی ویژه بانک ملت (سیام) می توانند به هریک از شعبه های این بانک نیز مراجعه کنند.

- شماره پیگیری تراکنش ناموفق را به طور کامل (مثال: ۶۷/۱۲۳۴۵) در سامانه ثبت شود.

مشتریان بانک ملت می توانند با رعایت 6 نکته بالا از خدمت جدید بانک ملت در راستای توسعه خدمات الکترونیک در سیستم بانکداری کشور بهره مند شوند.

انتهای مطلب

نام:
ایمیل:
* نظر: