کد خبر: ۵۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
بیمه «ما» در راستای تحقق مشتری مداری در یک پرونده بیمه عمر، 3 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ملت بازار، بیمه «ما» در راستای مشتری مداری، مبلغ سه میلیارد و چهار میلیون و پانصدو چهل و چهار هزارو چهارصدو سی وهشت ريال خسارت را به خانواده متوفی پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، بیمه «ما» در شعبه زاهدان طی مراسمی که با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر شکایات و پیشنهادات و مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM ، رییس شعبه زاهدان و ذینفعان برگزار شد، خسارت حادثه را طی یک فقره چک به بازماندگان مرحوم پرداخت کرد.

همچنین نسیم فراهانی رییس شعبه زاهدان ضمن دلجویی از خانواده متوفی به آینده نگری و داشتن شرایط اقتصادی مناسب با خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد.

وی افزود: بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ، یکی از پرطرفدار ترین محصولات بیمه ای در سراسر جهان است که با اضافه کردن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خصوص ایران به خود جلب می کند .

براساس این گزارش، بیمه «ما» بر اساس استراتژی ها و اهداف تدوین شده در راستای پرداخت دقیق و سریع خسارت و ایجاد رضایتمندی مشتریان اقدام به پرداخت به موقع و کامل خسارت می کند.

انتهای مطلب

نام:
ایمیل:
* نظر: