خدمات بانک ملت
تنها با در اختیار داشتن کارت بانکی صورت می گیرد؛

واریز شتابی وجوه به حساب سازمان ها با سامانه بانک ملت

بانک ملت در راستای تسهیل خدمات بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیک،اقدام به ایجاد سامانه واریز شتابی وجوه به حساب سازمان ها کرده است.
۰۷ خرداد ۱۳۹۶

اطلاع لحظه ای از حساب بانکی با «تأیید لحظه ای واریز وجه» بانک ملت

بانک ملت به منظور اطلاع فوری سازمان ها و شرکت ها از واریز وجوه به حساب آنها، اقدام به طراحی «تأیید لحظه ای واریز وجه به حساب» کرده است.
۰۲ خرداد ۱۳۹۶
هادی اخلاقی خبر داد:

آغاز فعالیت مجدد بانک ملت در کره جنوبی

مدیرعامل بانک ملت از فعالیت مجدد شعبه بانک ملت سئول خبرداد و گفت: این شعبه از روز گذشته، با مساعدت بانک مرکزی و موافقت وزارت اقتصاد کره جنوبی فعالیتش را از سر گرفته است.
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

واریز وجوه به حساب سازمان ها از طریق سامانه بانک ملت

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک وتسهیل فرآیند پرداخت،اقدام به ایجاد سامانه واریز شتابی وجوه به سازمان ها کرده است.
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
به منظور تسهیل در مبادلات بانکی صورت گرفت؛

کارت بانک ملت راهی برای اتصال مشتریان به شبکه «سحاب»

بانک ملت به منظور گسترش خدمات الکترونیک و رفاه مشتریان امکان اتصال به شبکه سحاب را از طریق کارت های بانکی فراهم کرده است.
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
با اعلام مدارک مورد نیاز بررسی شد؛

5 مرحله ضروری برای دریافت تسهیلات «اجاره به شرط تملیک» از بانک ملت

بانک ملت در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک، تسهیلات ویژه ای را در راستای گسترش امور خدماتی، کشاورزی، صنعتی و معدنی، ساختمان و مسکن، بازرگانی و کسب و کار به مشتریان ارائه می دهد.
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
برای 6 گروه مختلف صورت می گیرد ؛

حساب جاری ارزی بانک ملت فرصت ویژه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی

حساب جاری ارزی یکی از انواع حساب های قرض الحسنه بانک ملت است که برای متقاضیان حقیقی و حقوقی افتتاح می شود.
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدمات غیر حضوری بانک ملت را سریع تر انجام دهید ؛

دسترسی به سامانه «کد بانک ملت» با شماره گیری #712*

سامانه «کد بانک ملت» به منظور دسترسی آسان و سریع مشتریان به خدمات غیرحضوری بانک ملت طراحی شده است.
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

شرایط برخورداری از تسهیلات بانک ملت با عقد مشارکت مدنى

بانک ملت به منظور ایجاد تسهیلات برای توسعه فعالیت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی به عقد مشارکت مدنی با برخی مشتریان می پردازد.
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
مبادلات بانکی را در کمترین زمان تجربه کنید؛

ویژگی های حواله بین بانکی ساتنا در بانک ملت

خدمات ساتنا به منظور گسترش عملیات بین بانکی ،ارتقاء سطح کیفی تبادلات ، کاهش هزینه و زمان انجام مبادلات بین بانکی راه اندازی شد.
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
توسعه خدمات غیر حضوری بانکداری الکترونیک ادامه دارد ؛

دریافت پول از خودپرداز بانک ملت بدون کارت

بانک ملت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و افزایش رضایتمندی مشتریان، خدمت برداشت وجه بدون کارت را طراحی کرده است.
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
با هدف رضایت مشتریان صورت گرفت ؛

تجهیز شعب بانک ملت به دستگاه صدور آنی کارت ملت

در راستای رفاه مشتریان بانک ملت، شعب این بانک به دستگاه آنی کارت مجهز شدند.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

مراحل صدور دسته چک در سطح شعب بانک ملت

در راستای افزایش مزیت رقابتی بانک ها ، ارائه خدمت «درخواست و تحویل دسته چک در کلیه شعب» به عنوان یکی از محصولات و خدمات بانکی بانک ملت طراحی شده است.
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
تأمین مالی ارزی تولیدکنندگان و صادر کنندگان بخش خصوصی تسهیل می شود ؛

ضوابط تسهیلات اعطایی از محل ذخیره ارزی بانک ملت

تسهیلات اعطائی از محل حساب ذخیره ارزی در برنامه چهارم توسعه از سوی بانک ملت اعطا می شود.
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشتریان ویژه بخوانند!

آشنایی با تسهیلات ارزی بانک ملت از منابع داخلی

بانک ملت از محل منابع داخلی به مشتریان ویژه تسهیلات ارزی کوتاه مدت و میان مدت اعطا می کند.
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

آشنایی با شرایط فروش اقساطی مسکن و ابزار کار در شعب بانک ملت

بانک ملت برای سهولت در اعطای انواع جدید تسهیلات در زمینه مسکن، وسایل تولیدی و...اقدام به فروش اقساطی با شرایط ویژه می کند.
۳۰ فروردين ۱۳۹۶
با 3 روش پرداخت های نقدی حذف می شود ؛

ویژگی های پرداخت الکترونیک بهای سوخت با کارت هوشمند بانک‌ملت

طرح پرداخت الکترونیک بهای سوخت از طریق کارت هوشمند با همکاری «شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و بانک ملت طراحی شده است.
۲۸ فروردين ۱۳۹۶
وقتی استانداردهای جهانی در ایران پیاده سازی می شود ؛

3 شرط برخورداری از مزایای صندوق امانات الکترونیکی بانک ملت

بانک ملت با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تکیه بر توانمندی کارشناسان داخلی، ارائه خدمات صندوق امانات الکترونیکی مطابق با استانداردهای جهانی را در 7 استان کشور و مشتمل بر ۴۴۴ شعبه آغاز کرده است.
۲۰ فروردين ۱۳۹۶

ارتقای امنیت مشتریان با سرویس «یک بار رمز» بانک ملت

بانک ملت به منظور افزایش امنیت در سامانه بانکداری اینترنتی، خدمت «یکبار رمز» را به مشتریان ارائه می دهد.
۱۴ فروردين ۱۳۹۶

معرفی «سیام» سامانه پیگیری تراکنش های ناموفق بانک ملت

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، برای پی گیری و تسهیل فرآیند رفع مغایرت تراکنش های ناموفق، اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی ویژه ای به نام«سیام» کرده است.
۲۲ اسفند ۱۳۹۵